21 Μαΐ 2011

Δεν εμφανίστηκε πουθενά

Απογοητευμένος από το πώς τελείωσε η χρονιά για την ομάδα της Ρόδου, δηλώνει ο Ηλίας Μανίκας. Ο έμπειρος επιθετικός είπε τα ακόλουθα: «Είμαι απογοητευμένος από την χρονιά. Και από το ότι η ομάδα δεν μπόρεσε τελικά να βγει κατηγορία αλλά και από τα όσα έγιναν.
-Ποιο πιστεύεις ότι ήταν το πρόβλημα;
«Το πρόβλημα πιστεύω ότι ήταν διοικητικό. Όλα ξεκίνησαν από εκεί. Όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα, νομίζω ότι ήμασταν τέσσερις βαθμούς μπροστά. Μετά τον Ιανουάριο προσπαθήσαμε να τα κρατήσουμε όλα μέσα αλλά ήρθε η ήττα από την Παναχαϊκή και βγήκαν όλα στην επιφάνεια. Από τον Ιανουάριο και μετά, ενώ ο κ. Μαρτίνης μας υποσχέθηκε ότι θα μας βοηθήσει, δεν εμφανίστηκε πουθενά»
-Εσύ, σκέφτεσαι το ενδεχόμενο προσφυγής;
«Θα είχα κουράγιο να κάνω πολύ υπομονή. Ειλικρινά. Όταν όμως ζητάς έστω ένα απλό χαρτί, όπως αυτό της βεβαίωσης αποδοχών για την φορολογική μου δήλωση και δεν μου το δίνουν με αποτέλεσμα να κινδυνεύω με πρόστιμο, σου χτυπούν τον εγωισμό σου. Σκέφτομαι την προσφυγή αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα οριστικά. Αν αναγκαστώ όμως για να διασφαλίσω τα χρήματα του, θα την καταθέσω.»
 

Κακλαμάνος: Θα κάνω προσφυγή






Ιδιαίτερα πικραμένος από την φετινή αγωνιστική περίοδο είναι και ο Αλέκος Κακλαμάνος. Ο υψηλόσωμος σέντερ φορ της Ρόδου μίλησε για την φετινή παρουσία της ομάδας αλλά και για την μεγάλη ευκαιρία που χάθηκε:
-Αλέκο, πως κρίνεις την φετινή χρονιά;
«Είμαι πολύ πικραμένος γιατί ενώ φτιάξαμε καλό σύνολο, τελικά εμείς οι παίκτες μείναμε μόνοι μας. Όταν μένεις μόνος, δεν υπάρχει ομάδα. Τουλάχιστον, ας μας το έλεγαν νωρίτερα για να έπαιρναν κάποια παιδιά τον δρόμο τους από τον Ιανουάριο. Πιστεύω ότι φέτος χάθηκε μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για να επιστρέψουμε στην Β’ Εθνική. Θα μπορούσαμε να ανέβουμε και σαν πρώτοι. Ούτε καν να μπούμε στην διαδικασία των μπαράζ»
-Ποιο πιστεύεις ότι ήταν το μεγάλο πρόβλημα;
«Δεν υπήρχε διοίκηση. Ο Ψέλλας ήταν μόνος του. Τι να λέμε τώρα… Δεν υπήρχε τίποτα. Δεν είχαμε που να κάνουμε προπόνηση. Τραγική κατάσταση. Ήμασταν απλήρωτοι κιόλας, καταλαβαίνεις…»
-Σκέφτεσαι το ενδεχόμενο προσφυγής για να διασφαλίσεις τα χρήματα σου;
«Ναι, εγώ θα κάνω προσφυγή για να διασφαλίσω τα χρήματα μου. Δεν υπάρχει άλλη διέξοδος. Είναι άλλωστε λεφτά τα οποία έχω δουλέψει»
-Τι θα κάνεις τη νέα αγωνιστική περίοδο;
«Το πιθανότερο είναι να φύγω από το νησί της Ρόδου. Έχω κάποιες δουλειές στο Βέλγιο που ίσως τις συνδυάσω με το ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω όμως ακόμα».


Από το news12.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου