13 Αυγ 2011

Απών ο Μαρτίνης

Επιστολή έστειλε ο μεγαλομέτοχος κ. Μαρτίνης στη συνάντηση που συγκάλεσε η Σ.Φ.Ρ. Κακιά Σκάλα .

Διαβάστε την επιστολή :

Ρόδος Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011
Αγαπητοί φίλοι
Δε θέλω να επισημάνω τα όσα μου καταμαρτυράτε το τελευταίο διάστημα, γνωρίζοντας δεδομένα και καταστάσεις
Θεωρώ υποχρέωση μου όμως να πω στη σημερινή σας συνάντηση πως όταν ανέλαβα από την προηγούμενη διοίκηση, το «άνοιγμα» ήταν στα φυσιολογικά επίπεδα που κι εγώ άφησα στην ομάδα. Δε λυποψυχήσαμε όμως και οι παραδώσαμε τα όπλα.
Επαναλαμβάνω πάγια θέση μου: Θα είμαι κοντά στη Ρόδο όποιος την αναλάβει. Το ίδιο είπα και στα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής όταν δια του κ Μανόλη Βλάχου ζήτησαν διαβεβαιώσεις. Θεωρώ πως άλλοι μπορούν να καταφέρουν περισσότερα απ΄ ό,τι καταφέραμε εμείς, που με κόπο και θυσίες αλλά και με χρήματα πήραμε την ομάδα τόσο ψηλά, ως τη Β΄ εθνική.
Εύχομαι να βρεθεί λύση και θα είμαι δίπλα σας.
Σημείωση από τον Οκτώβριο του 2010 δεν είμαι πρόεδρος της ΠΑΕ και για το λόγο αυτό σας επισυνάπτω το σχετικό έγγραφο.

Με εκτίμηση Αντώνης Μαρτίνης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου