26 Οκτ 2009

Γιώργος Στράντζαλης

"Θα ήθελα να σεβαστείτε κάτι πού είπα στην
συνέντευξη τύπου που έγινε την Τετάρτη .
Επειδή γνώρισα προσωπικά ένα παιδί του
Διαγόρα τον Γιάννη Κοσκινιάτη και είχα καλές
σχέσεις μαζί του δεν θα μπορέσω να κάνω
δηλώσεις για το αγωνιστικό .η κίνηση μου να πάω
στο τέλος του παιχνιδιού να αφιερώσω την μπλούζα
μου στους φιλάθλους του Διαγόρα ήταν καθαρά για
λόγους τιμής σε αυτό το παιδί. Ήμουν μακριά και
δεν ήθελα να παρεξηγηθώ για αυτό δεν τό κανα από
την αρχή. Ζητάω συγνώμη αν υπάρχει κάποια τέτοια
παρεξήγηση. Δεν θα μιλήσω καθόλου για το
αγωνιστικό. Δίπλα μου έχω ένα αδερφό (έτσι
χαρακτήρισε τον Παύλο Δερμιτζακη) δεν έχω μόνο
ένα φίλο. Ζούμε πολλά χρόνια μαζί μεγαλώσαμε μαζί
και πιστέψτε με πώς ο άνθρωπος αυτός μπορεί να
κάνει καταπληκτική πορεία τόσο σαν άνθρωπος όσο
και με την ομάδα του Διαγόρα γιατί πάνω από όλα
έχει γνώσεις ήθος, και προσωπικότητα. Εύχομαι
καλή συνέχεια στον Διαγόρα που κάνει πολύ μεγάλη
προσπάθεια".
Γιώργος Στράντζαλης (προπονητής Ρόδου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου