7 Φεβ 2011

Να είμαστε πιο σοβαροί,συγκεντρωμένοι και αποτελεσματικοί

Δημήτρης Σπανός (προπονητής Ρόδου): «Καταρχήν χαίρομαι πολύ που σας βλέπω. Πιστεύω πως θα έχουμε άριστη συνεργασία όπως πριν 1,5 χρόνο και θα μας βρει το τέλος πανηγυρίζοντας. Από εκεί και πέρα, θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα της Σαλαμίνας για το άξιο παιχνίδι τους, για τον αγωνιστικό τσαμπουκά. Ήρθαν μέσα στη Ρόδο και έδειξαν ότι δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Μπράβο τους και έτσι πρέπει να κάνουν οι ομάδες.
Εγώ δε μένω σε παραρτήματα και τέτοιες καταστάσεις. Αυτά για εμένα είναι …όνειρα. Εγώ ξέρω ότι είχα μπροστά μου μία ομάδα σαν τη Σαλαμίνα, γνωρίζοντας ότι το παιχνίδι θα είναι πάρα πολύ δύσκολο. Έτσι λοιπόν, βρεθήκαμε από το 16’ με 2-0 πίσω στο σκορ. Χωρίς να είμαστε κακοί. Από το 1ο λεπτό μέχρι και το 5-3 στο σκορ, ήμασταν πάρα πολύ καλοί, είχαμε πάρα πολύ καλό ρυθμό, πολλές φάσεις, 14 μετράω στον αριθμό, όμως θα ήθελα η ομάδα μου να μην είναι έτσι. Δε θέλω να είμαστε …όσα βάλουμε κι όσα δεχθούμε. Θέλω να είμαστε πάρα πολύ σοβαροί στην άμυνα και πολύ σοβαροί στην επίθεση. Νομίζω έγιναν 3-4 λάθη προσωπικά, που δεν είναι της παρούσης να τα αναφέρουμε και δεχθήκαμε τα γκολ. Και αυτό γιατί όταν η ομάδα δέχεται το γκολ, φταίει η συνολική αμυντική λειτουργία της ομάδας. Όποιος και να κάνει προσωπικό λάθος. Αυτή ήταν περίπου και η μορφή του αγώνα. Μία συνεχή πίεση, κυριαρχία, μια καλή κυκλοφορία. Ευτυχώς το παιχνίδι τελείωσε καλά για εμάς. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά και να τους πω ότι τους είπα και στα αποδυτήρια. Να μην αδικούν τους εαυτούς τους. Το έκαναν στη Χερσόνησο, το έκαναν νομίζω και σήμερα. Να είμαστε πιο σοβαροί, συγκεντρωμένοι και αποτελεσματικοί στην συνολική αμυντική λειτουργία. Εύχομαι καλή πορεία στον Αίαντα, έχω περάσει από εκεί και έχω καλές αναμνήσεις. Θα σωθεί σίγουρα γιατί είναι πολύ καλή ομάδα».




Αλέξης Ντάλλας (ποδοσφαιριστής Ρόδου): « Δεχθήκαμε δύο γκολ στο πρώτο 20λεπτο. Παρ’ όλα αυτά αποδείξαμε ότι είμαστε μία πάρα πολύ καλή ομάδα και καταφέραμε να γυρίσουμε το παιχνίδι. Καλή επιστροφή στη Σαλαμίνα και καλή πορεία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου