9 Ιαν 2011

Έχω κάθε δικαίωμα να μιλήσω

Γιώργος Στράντζαλης (προπονητής Ρόδου): "Ο κ. Τόγιας ανέβασε την ομάδα αήττητη και σε μια δύσκολη χρονιά, επιχειρεί να σώσει τον Πανηλειακό, ο οποίος αποτελεί το μισό κομμάτι της καρδιάς μου. Ζούσα εκεί και εκεί ζει η γυναίκα μου και το παιδί μου. Ήταν δύσκολα αυτά τα 90 αγωνιστικά λεπτά για εμένα, όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Πιστεύω ότι ο Πανηλειακός θα καταφέρει να  σωθεί.
Για τον αγώνα, θέλαμε να επιβάλλουμε το ρυθμό μας, όμως το κυριότερο στοιχείο, ήταν πως οι παίκτες έδειξαν αποφασιστικότητα. Αυτό μας έδωσε ενδεχομένως και τη νίκη, την οποία θα μπορούσαμε να έχουν "κλειδώσει" νωρίτερα με τον Μανίκα.
Η υπερπροσπάθεια των παικτών το τελευταίο διάστημα, μέσα από τα προβλήματα και όλη αυτήν την πίεση, αξίζει συγχαρητήρια. Οι παίκτες αξίζουν συγχαρητήρια γιατί ό,τι κάνουν, το κάνουν με ψηλά το κεφάλι και γιατί σήμερα, ήθελαν και πάλι να αποδείξουν πράγματα.
Η αλήθεια είναι πως η στημένη φάση μας έλυσε τα πόδια, απέναντι σε έναν αντίπαλο ο οποίος ήταν πολύ καλός μέχρι και έξω από την περιοχή. Εκεί, ήταν ακίνδυνος και θα συμφωνήσω με την άποψη του κ. Τόγια για το θέμα των επιθετικών. Καλή συνέχεια στον Πανηλειακό και τον κ. Τόγια".


"Να με συγχωρήσετε αν προσβάλω κάποιον με αυτά που θα πω. Ξέρω πως νοιώθετε πίεση άνωθεν σε πολλά θέματα. Σας κοιτάω στα μάτια όλους και σας μιλάω με όλο το θάρρος. Οι ποδοσφαιριστές μίλησαν με πράξεις. Για μία ακόμα φορά. Οι ποδοσφαιριστές φωνάζουν. Οι ποδοσφαιριστές κλαίνε. Κλαίμε όλοι μας γιατί επειδή είναι η εποχή της κωλοτούμπας και της τζάμπα μαγκιάς . Δυστυχώς αυτό που χτίσθηκε το καλοκαίρι με πολύ μεγάλη αγάπη και εμπιστοσύνη και από τον μεγαλομέτοχο αλλά και από εμένα προσωπικά και τους συνεργάτες μου, ενδεχομένως γκρεμίζεται. Και λέω ενδεχομένως γιατί πάντα ελπίζω στο αύριο. Αύριο όμως δεν υπάρχει σε αυτή την ομάδα. Οι ποδοσφαιριστές έχουν πάρει την απόφαση να φύγουν. Κι είναι μαζική η αποχώρηση. Αν κάποιος δεν την σταματήσει στο αεροδρόμιο, κι όχι εγώ αυτή την φορά, αν κάποιος δεν τους τηλεφωνήσει να τους δει από κοντά, τότε η ιστορική Ρόδος κάνει την μεγάλη ανατροπή και θα γελάει όλος ο κόσμος μαζί μας. Δεν θα μπω εγώ στην διαδικασία να πω τι δεν έχει αυτή η ομάδα είτε στο τι της λείπει. Δεν είναι δικό μου θέμα. Από την στιγμή όμως που γίνεται μια προσπάθεια χρειάζεται κι υποστήριξη. Αυτή την υποστήριξη δεν την έχουμε. Θέλω να πω και κάτι για τον εαυτό μου επειδή ακούγονται πολλά. Αν έρθει κάποιος και πληρώσει τους ποδοσφαιριστές και δεν ταιριάζουν τα χνώτα μας να πληρώσει και μένα , να τον φιλήσω και να σηκωθώ να φύγω. Έζησα σαν ποδοσφαιριστής κι έχω δικαίωμα να το πω αυτό το πράγμα. Κρέμασα τα παπούτσια μου σε αυτή την ομάδα. Έκανα μια προσπάθεια σαν προπονητής στην ομάδα που έπαιξε μπαράζ με πολύ μικρότερο μπάτζετ τότε και με άλλα είκοσι πέντε παλικάρια. Δεν τα καταφέραμε…Γύρισα στην ομάδα χωρίς να βάλω την λογική αλλά έβαλα το συναίσθημα. Έπεσε η ομάδα …Το έζησα κι αυτό…Και ζω τώρα την διάλυση της …Έχω λοιπόν κάθε δικαίωμα να μιλήσω …Κι οποίος έχει τα ¨αρ…..α¨ να έρθει να με κοιτάξει και να μου το πει. Τον περιμένω με όλη μου την αγάπη".

Από το 12soccer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου