14 Οκτ 2010

Θα κάνουμε τα πάντα

Ο Λάμπρος Κεφαλούκος μίλησε για την Ρόδο, τους ομαδικούς και προσωπικούς στόχους που έχει θέσει και συμβαδίσουν μέχρι στιγμής, ενώ έδωσε την υπόσχεση του πως θα παλέψει ο ίδιος και οι συμπαίκτες του για να επιστρέψει η ομάδα εκεί που πρέπει να είναι. Το μόνο που ζητά, είναι την πίστη και την μεγαλύτερη στήριξη του κόσμου.


Στις πρώτες αγωνιστικές έχετε καταφέρει να κάνετε ένα θετικό ξεκίνημα εσύ και οι συμπαίκτες σου και η ομάδα βρίσκεται πολύ κοντά στην κορυφή, πως «βλέπεις» την συνέχεια;
Στα πρώτα ματς του πρωταθλήματος θέλαμε να μαζέψουμε όσο πιο πολλούς πόντους γίνεται. Ακολουθεί τώρα ένας δύσκολος μήνας με μία σειρά από δύσκολα παιχνίδια και θα προσπαθήσουμε να παρουσιαστούμε ακόμα καλύτεροι ώστε να είμαστε κοντά στην πρώτη τριάδα. Θα προσπαθήσουμε να βλέπουμε το κάθε ματς ξεχωριστά ώστε να παίρνουμε το καλύτερο από κάθε παιχνίδι.
Θα ήθελα ένα σχόλιο σου για το επόμενο ματς που ακολουθεί με Ηρακλής Ψαχνών εκτός έδρας
Απ’ ότι ακούω ο Ηρακλής είναι πολύ δυνατός στην έδρα του. Πρέπει να προσέξουμε πολύ γιατί είναι μία καινούργια ομάδα με ενθουσιασμό που μέσα στην έδρα του δύσκολα χάνει και πρέπει να προσπαθήσουμε πάρα πολύ για να πάρουμε αποτέλεσμα που θα μας φέρει ακόμη πιο ψηλά στην βαθμολογία. Επίσης θέλουμε να διατηρήσουμε και το σερί που έχουμε τις τελευταίες αγωνιστικές.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα στο πρωτάθλημα, ποια είναι αυτά τα στοιχεία κατά την γνώμη σου που πρέπει να έχει μία ομάδα για να κερδίσει την άνοδο;
Νομίζω πως πρέπει να έχει διάρκεια, ποιότητα. Λόγω της κατηγορίας θα πρέπει να έχει και δύναμη και μία οργάνωση, ένα στόχο από την αρχή της χρονιάς. Ξεκινώντας να θέτει ένα στόχο και να προσπαθεί να τον κατακτήσει τον Μάιο.


Πιστεύεις πως τα έχει η Ρόδος αυτά;
Η Ρόδος έχει ποιότητα, έχει ανθρώπους που θέλουν να την ξαναπάρουν εκεί που ήτανε και αξίζει. Τώρα σαν ομάδα επειδή είμαστε πολλά νέα παιδιά δεν είμαστε απόλυτα έτοιμοι. Θεωρώ πως με τον καιρό και τα παιχνίδια θα καταφέρουμε να «δέσουμε» μεταξύ μας περισσότερο και να βγάλουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο γήπεδο.
Πιστεύεις δηλαδή πως η ομάδα θα ανέβει και άλλο αγωνιστικά με τον καιρό;
Θέλω να πιστεύω πως θα ανέβει γιατί δουλεύουμε πάρα πολύ σκληρά και αυτό άλλωστε φαίνεται από τα αποτελέσματα. Προσπαθούμε και εμείς σιγά-σιγά να βρούμε τα πατήματα μας για να «λύσουμε» σαν ποδοσφαιριστές και μετά η ομάδα να βρει ρυθμό έτσι ώστε να αποδίδει καλύτερα μέσα στο γήπεδο.
Ένα σχόλιο για τις μέχρι τώρα εμφανίσεις σου με την ομάδα όπου ήταν και πολύ καλές.
Η καλή εμφάνιση για εμένα είναι όταν η ομάδα κερδίζει, τότε είναι όλα καλά. Εγώ δεν προσπαθώ να βάλω το εαυτό μου πάνω από την ομάδα, αν τώρα μέσα από την ομάδα φανεί και η δική μου καλή απόδοση, τότε είναι ότι καλύτερο. Αυτό που προέχει τώρα είναι να πηγαίνει καλά η ομάδα και μετά οι ποδοσφαιριστές.
Έχεις προσαρμοστεί στην φιλοσοφία προπονητή;
Ανάλογα με το παιχνίδι και την τακτική που θα επιλέξει ο προπονητής, προσπαθούμε όλοι οι ποδοσφαιριστές για το καλύτερο. Τώρα για το αν έχω προσαρμοστεί απόλυτα, δεν είμαι εγώ ο κατάλληλος να απαντήσω, αυτό το κρίνει ο προπονητής. Εγώ προσπαθώ να τηρώ τις οδηγίες που μου δίνει και να είμαι πειθαρχημένος για να βοηθήσω μέσα στον αγωνιστικό χώρο.
Έχοντας παραστάσεις από τα μεγαλύτερα εθνικά πρωταθλήματα, πως κρίνεις την ομάδα της Ρόδου όσον αφορά τα οργανωτικά θέματα (εγκαταστάσεις, προπονητικό κέντρο, γήπεδα κ.τ.λ);
Κατά την γνώμη μου επειδή για εμένα η Ρόδος είναι η μεγαλύτερη ομάδα στο νησί θεωρώ πως θα έπρεπε να κάνουν περισσότερα πράγματα σαν ομάδα αλλά και γενικά σαν τόπος. Θα έπρεπε πιστεύω να υπάρχουν περισσότερα γήπεδα, περισσότερες εγκαταστάσεις και να προσφέρει στα παιδιά τους χώρους να δουλέψουνε και να «βγάλει» η Ρόδος ομάδες όχι μόνο στην Β’ και την Γ’ αλλά και την Α’ Εθνική.
Έχεις προσαρμοστεί στην ζωή του νησιού;
Ναι. Η Ρόδος είναι ένα όμορφο καταπράσινο νησί και έχω προσαρμοστεί απόλυτα. Μου αρέσει η ζωή στην Ρόδο, ωστόσο αυτό συνεπάγεται και από τα αποτελέσματα της ομάδας. Όταν η ομάδα πάει καλά τότε και εμείς οι ποδοσφαιριστές έχουμε διάθεση να πάμε λίγο προς τα έξω, ενώ αν δεν πηγαίνει καλά «κλεινόμαστε» μέσα. Οπότε τώρα τελεύτα τα πράγματα πάνε πολύ καλά, καθώς υπάρχει και ανοδική πορεία της ομάδας.
Πως «βλέπεις» το πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής, από αυτό το «δείγμα» που έχουμε ως τώρα;
Θεωρώ πως ποιοτικά δεν έχει κάτι να δείξει, είναι λίγες οι ομάδες που έχουν ποιότητα. Δεν βλέπω ομάδες να ξεχωρίζουν, νομίζω πως οι περισσότερες είναι στο ίδιο επίπεδο. Σαν πρωτάθλημα είναι μετρίου επιπέδου κατά την άποψη μου.
 Ποιο μήνυμα θέλεις να «περάσεις» στον κόσμο της Ρόδου;
Θέλω να πως στον κόσμο της Ρόδου να μας πιστέψει και ότι θα κάνουμε τα πάντα για να φέρουμε ξανά την ομάδα εκεί που ήτανε και προσωπικά σαν Κεφαλούκος θα ήθελα να έχουμε περισσότερο κόσμο στο γήπεδο, θα μας βοηθήσει πιστεύω και θα κάνει πιο εύκολη την προσπάθεια μας για να κερδίζουμε τα παιχνίδια.
Ποιες είναι οι προσωπικές φιλοδοξίες για το μέλλον;
Να είμαι πάνω απ’ όλα υγιείς και να φτάσω όσο πιο ψηλά γίνεται. Όταν παίζεις ποδόσφαιρο δεν σταματάς ποτέ να κάνεις όνειρα και να σκέφτεσαι το καλύτερο το οποίο μπορείς να έχεις. Προς το παρόν είμαι εδώ, θέλω να σκέφτομαι μόνο την ομάδα της Ρόδου και να καταφέρουμε να ανεβάσουμε την ομάδα εκεί που ήτανε και μέσα από την ομάδα της Ρόδου να ανέβω και εγώ επίπεδο ανεβάζοντας την κατηγορία. Έτσι θα πάμε σε ένα καλύτερο πρωτάθλημα, αυτό της Β’ όπου είναι ο προθάλαμος της πρώτης εθνικής κατηγορίας. Από εκεί και πέρα υπάρχει μέλλον και βλέπουμε…

Από το xxsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου