16 Φεβ 2010

Προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό


Συνέντευξη του Χρήστου Οξύζογλου στην οποία μίλησε για την Ρόδο, τους προσωπικούς του στόχους, τα μελλοντικά του σχέδια αλλά και για το πέρασμα του από τον Παναθηναϊκό.

Κατ΄ αρχάς Χρήστο, θα ήθελα δύο λόγια για την ομάδα σου τη Ρόδο...

Ξεκινήσαμε με πρωταρχικό στόχο τη παραμονή, η ομάδα όπως γνωρίζουμε όλοι χτίστηκε για τη Γ΄ Εθνική. Τελευταία στιγμή όμως ειδοποιήθηκε πως θα αγωνιστεί στη Β΄ Εθνική. Δόξα το Θεό μέχρι στιγμής όλα πάνε καλά. Όπως προείπα ο στόχος είναι η παραμονή όσο το δυνατόν πιο γρήγορα γίνεται.Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη σε όλους στο σύλλογο.


Ποια πιστεύεις πως είναι τα "κλειδιά" ώστε να επιτευχθεί ο στόχος σας;

Πιστεύω πως μη χάνοντας βαθμούς μέσα στην έδρα μας παίρνοντας κάποιους πόντους σε εκτός έδρας παιχνίδια τότε θα έχουμε κάνει ένα αρκετά μεγάλο βήμα για τη σωτηρία.

Πως είναι το κλίμα στην ομάδα;

Το κλίμα είναι άριστο. Δεν υπάρχουν οικονομικά προβλήματα. Αυτό είναι το κυριότερο για ένα επαγγελματικό σύλλογο. Εμείς σαν ποδοσφαιριστές δεν έχουμε άγχος οπότε αυτό φέρνει μία ηρεμία. Υπάρχουν και πολλοί καλοί χαρακτήρες στην ομάδα και έτσι τα πράγματα βαίνουν άριστα.

Λίγο μετά τα μέσα του πρώτου γύρου αλλάξατε προπονητή. Πιστεύεις ήταν επιβεβλημένη αυτή η αλλαγή βάση της εικόνας της ομάδας;

Για το θέμα του προπονητή τον πρώτο και τελευταίο λόγο τον έχει η διοίκηση.

Πάντως και ο κ. Στράντζαλης και ο κ. Τζαναβάρας δείχνουν να σε εμπιστεύονται εξίσου. Φέτος έχεις 16 συμμετοχές με ένα γκολ...

Εγώ προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου στις προπονήσεις κάθε μέρα και αυτό πιστεύω πως βγαίνει προς τα έξω για αυτό με χρησιμοποιεί και ο εκάστοτε προπονητής μου.

Τι σε οδήγησε ώστε να πάρεις την απόφαση να μετακομίσεις πέρυσι το χειμώνα από την Καβάλα στην Αγία Νάπα, ομάδα Β΄ Εθνικής Κύπρου;

Θέλησα να αλλάξω σελίδα στην καριέρα μου, να αλλάξω περιβάλλον. Ήθελα να δώσω ένα καινούργιο κίνητρο στον εαυτό μου, να κάνω ένα νέο ξεκίνημα.Τα πράγματα ήταν καλά. Το Κυπριακό ποδόσφαιρο έχει ανέβει αρκετά και αυτό φαίνεται. Δεν μετάνιωσα ποτέ για την απόφαση μου.

Η καριέρα σου ξεκίνησε από τους νέους του Παναθηναϊκού. Γίνεται όντως πολύ καλή δουλεία στο συγκεκριμένο τομέα αυτού του συλλόγου;

Σίγουρα για μένα είναι μακράν η πιο οργανωμένη ομάδα στα θέματα των ακαδημιών. Και αυτό αποδεικνύεται από τη στελέχωση και της πρώτης ομάδας με ποδοσφαιριστές αλλά και ομάδων που βρίσκονται στις επαγγελματικές κατηγορίες της Ελλάδος.Υπάρχει άριστη οργάνωση. Οι εγκαταστάσεις βοηθούν πάρα πολύ για να γίνεται σωστή δουλειά.

Ποιοι είναι οι στόχοι του Χ. Οξύζογλου από εδώ και πέρα. Σκέφτεσαι το μέλλον σου κάπου αλλού;

Αυτή τη στιγμή ανήκω στη Ρόδο και θέλω να παραμείνω. Στο μυαλό μου είναι να εκπληρώσω τους στόχους της ομάδας. Μέσα από το σύνολο θέλω να αναδείξω και τη δική μου παρουσία.Από εκεί και πέρα θέλω να έχω μόνο υγεία και στο μέλλον βλέπουμε...

Σίγουρα όμως μια πρόταση από ομάδα που αγωνίζεται στη Σούπερ Λίγκα θα δελέαζε...

Σίγουρα, αλίμονο.Αυτό εννοείται.Τονίζω όμως πως είμαι ποδοσφαιριστής της Ρόδου και θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να εκπληρωθούν οι στόχοι της ομάδας.

Θα ήθελα τη γνώμη σου για το Πρωτάθλημα της Β΄ Εθνικής. Πως το βλέπεις;

Το Πρωτάθλημα είναι πολύ ανταγωνιστικό. Εκτός από τις δύο ομάδες που προπορεύονται και λογικά θα ανέβουν κατηγορία, από την τρίτη θέση μέχρι και την τρίτη από το τέλος οι ομάδες είναι πολύ κοντά.Με δύο νίκες μπορείς να βρίσκεσαι στα πλέι οφ και με δύο ήττες στα πλέι άουτ.

Πιστεύεις πως υπάρχει σωστή οργάνωση στις ομάδες τις Β΄ Εθνικής όσο αφορά τις εγκαταστάσεις;

Γενικά στην Ελλάδα είμαστε λίγο πίσω στον τομέα της οργάνωσης. Σίγουρα υπάρχουν προβλήματα όμως πιστεύω πως στο μέλλον θα αλλάξουν προς το καλύτερο τα πράγματα.

Ο τρόπος ζωής ενός επαγγελματία ποδοσφαιριστή σε ένα νησί είναι "θεωρητικά" τέλειος, μακρυά από διάφορους πειρασμούς. Είναι όντως έτσι τα πράγματα;

Αυτό είναι αποκλειστικά και μόνο στο χαρακτήρα του καθενός. Εγώ προσωπικά, θέλω να έχω μία ήρεμη ζωή, δεν μου αρέσει να ξενυχτάω. Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα. Δεν ζήλεψα ποτέ ένα τέτοιο τρόπο ζωής και ούτε θα το κάνω.
Έτσι νιώθω πως ψυχολογικά είμαι καλύτερα και έτσι πράττω. Φυσικά όμως δεν κατακρίνω άλλους συναδέλφους μου. Όλοι άνθρωποι είμαστε.

Από το www.b-united.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου