15 Οκτ 2009

Από την ΠΑΕ ΡΟΔΟΣ ανακοινώνονται τα παρακάτω

1. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων
και ειδικά φιλοξενουμένων ομάδων, η Ρόδος με
δική της πρωτοβουλία κατασκεύασε κιγκλίδωμα
μεταξύ Κακιάς Σκάλας και της θύρας 6, ύστερα
από τις υποδείξεις της Αστυνομίας.
2. Για τον Κυριακάτικο αγώνα με τον ΟΦΗ και
για όλους τους εντός έδρας αγώνες της Ρόδου
θα ισχύουν τα μέτρα ασφαλείας που η ίδια η ΠΑΕ
παίρνει για την ομαλή και αθλητική διεξαγωγή
της αναμέτρησης.
α. Απαγορεύονται αυστηρά τα καπνογόνα
β. Απαγορεύεται η ρήψη οποιωνδήποτε αντικειμένων
στον αγωνιστικό χώρο. Εκτός όλων των άλλων θα
πρέπει να διαφυλαχθεί η ποιότητα του νέου
χλοοτάπητα του Δημοτικού σταδίου.
γ. Τα κυλικεία θα προσφέρουν νερό ή αναψυκτικά
μόνο σε πλαστικά ποτήρια.
δ. Η είσοδος δεν επιτρέπεται στον αγωνιστικό
χώρο για μη διαπιστευμένο από την Ένωση Β και Γ
Εθνικής και η διαπίστευση θα πρέπει να είναι
εμφανής καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα.
ε. Οι ατέλειες οποιασδήποτε μορφής, κάρτες
ελευθέρας εισόδου και άλλα έγγραφα που δεν
εκδίδονται από την διοργανώτρια Αρχή δεν ισχύουν.
στ. Για διαιτητές και προπονητές ποδοσφαίρου
των τοπικών ενώσεων, θα δίδονται κατόπιν
αιτήματος τους, κάρτες ελευθέρας.

4 σχόλια:

  1. ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙ ΜΙΚΡΟ,ΕΛΑΦΑΡΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ,ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΛΑ,ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΠΑΘΑ ΕΓΩ ΖΗΜΙΑ

    ΣΤΑ ΠΕΤΑΛΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ,Η 4 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΥ ΒΡΕΘΕΙΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΑ,ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ΨΗΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TO ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΤΟ ΑΦΗΣΕΣ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΓΑΜΙΣΕΣ
    ΤΗΝ ΜΠΡΕΖΑ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΕΒΡΕΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥΣΤΑΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΛΑΦΙ ΜΟΥ ΑΡΟΣΤΙΣΑ 8ΕΛΩ ΓΙΑΤΡΟ ΕΛΑΦΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ ΣΟΥ 8Α ΤΡΕΛΑ8Ω ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΡΑΤΙΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΣΚΟΤΟΣΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΣΙΤΙΡΙΟ
    ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΔΕΝ 8Α ΠΕΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΣ
    ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ Ι ΜΠΑΤΣΟΙ ΚΑΙ Η ΚΑΜΕΡΕΣ
    ΘΑ ΑΦΙΣΟ ΤΙΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΤΑΛΟ
    ΠΟΥ ΘΑ ΦΩΝΑΖΗ ΕΛΑΦΑΡΑ ΣΑΓΑΠΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή